سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موارد استفاده از آب مقطر

ما قبلاً به بعضی از روش های استفاده مردم از دستگاه آب مقطر ساز صنعتی اشاره کردیم اما اجازه می دهیم نگاهی دیگر بیندازیم و برخی از نکات خود را گسترش دهیم.

1)در صنعت پزشکی به این نوع آب مقطر آب استریل گفته می شود که کمی متفاوت است. این ماده برای استریل کردن کلیه وسایلی که با انسان در تماس هستند استفاده می شود. جراحان همچنین از آن برای شستن دست ها ، ضد عفونی کردن آنها قبل از انجام عمل یا تمیز کردن زخم ها استفاده می کنند. آب مقطر توسط دندانپزشکان ترجیح داده می شود زیرا بیماران آنها از آن برای شستشوی دهان خود استفاده می کنند. در ضمن دندانپزشکان از آن برای پاک کردن تجهیزات وی استفاده می کنند.

2)هنگامی که متخصصان آزمایشات را در یک آزمایشگاه انجام می دهند استفاده می شود. به این ترتیب هیچ آزمایشی با باکتری یا مواد شیمیایی توسط آب مقطر دستگاه آب مقطر ساز صنعتی البرزآبکوتوان آلوده نمی شود.

3)از آب مقطر توصیه می شود در دستگاه های CPAP (فشار مستمر هوایی مثبت) استفاده شود ، که برای باز کردن مداوم راه های هوایی شخص هنگام خواب به کار می رود تا بتواند نفس بکشد. این کار در شرایطی انجام می شود که فردی دچار اختلال خواب شدید باشد و فرد را در طول خواب از تنفس باز دارد. استفاده از این نوع آب ترجیح داده می شود زیرا اجازه نمی دهد هر نوع ارگانیسم یا ماده معدنی ساخته شود.

4)به همین دلیل ، صنعت آرایشی از آب مقطر نیز استفاده می کند.

5)حتی می توانید از آن در ماشین خود برای خنک کردن موتور و تمیز کردن یا باتری های اسید سرب استفاده کنید.

6) یکی از مواردی که دستگاه آب مقطر ساز صنعتی در آن کاربرد دارد صنعت مواد غذایی است. مواد غذایی کنسرو شده معمولاً از آب مقطر نیز استفاده می کنند ، زیرا باعث حفظ رنگ ، طعم و مضرات می شوند.

7)Net Pot ، چیزی است که مردم قرنها از آن برای پاک کردن احتقان و تسکین سردردهای سینوسی استفاده می کردند تا از بین رفتن بینی خود استفاده کنند. هنگام تمیز کردن این ماده ، استفاده از آب مقطر توصیه می شود و می توانید از آن برای حل مخلوط سینوس نیز استفاده کنید.

 برای سفارش با شرکت البرزآبکوتوان در تماس باشید. 

http://alborzabcotavan.ir